Bonjour ! Bienvenue...

Vous devez ajouter du contenu dans la section "à propos" dans les options du thème.

05 juillet 2013 ~ 0 Commentaire

prywatne ogloszenia towarzyskie

Jestem mężatką od czasu czterech lat. Mam dwuletnią córeczkę Luizę. We trójkę żyje nam się rewelacyjnie. Mój mąż jest czuły i bardzo opiekuńczy. Dba o nas. Myślę, iż nie mogłam lepiej trafić. Michała poznałam pięć latek temu. Zakochaliśmy się w sobie już głównego dnia. Wiedziałam, iż to tylko kwestia czasu, jak pozostanie moim mężem. Ano […]

05 juillet 2013 ~ 0 Commentaire

mionkowy romans

Jestem bardzo niesmialym mezczyzna, niewiast na mnie tak dzialaja. Zawsze kiedy poznaje jakas nowa dziewczyne, zapominam slownika w gebie, zaczynam sie jakac a sie rumienie. Dziewczyny mysla ze to znaczy slodkie, atoli szkoda ze tylko traktuja mnie jako swojego przyjaciela a nie obiekt pozadania. Od ilekroc pamietam zawsze pelnilem role dobrego kamrata ktory pomoze, poradzi, […]

14 juin 2013 ~ 0 Commentaire

mionkowy milosc

Jestem bardzo niesmialym mezczyzna, kobiety na mnie tak czynia. Zawsze kiedy poznaje jakas innowacyjna dziewczyne, zapominam jezyka w gebie, zaczynam sie jakac i sie rumienie. Dziewczyny mysla ze to jest slodkie, atoli szkoda ze tylko traktuja mnie jako swojego przyjaciela a nie przedmiot pozadania. Od kiedykolwiek pamietam stale pelnilem role dobrego kolegi ktory pomoze, poradzi, […]

07 juin 2013 ~ 0 Commentaire

Ale wrecz bylam w paru zwiazkach, dawalam sposrod siebie jak sporo

Po czym poznac, azaliz twoj facet nie potrzebuje juz tak duza liczba seksu, co na poczatku zwiazku, azaliz swoje potrzeby lozkowe spelnia takze w tej sypialni? Dostarczyciel, ktory jest bezprawny najprawdopodobniej bedzie na przestrzeni seksu z toba unikal stycznosci wzrokowego, bedzie gapiowski. Oczywiscie, owe, ze nie jest skoncentrowany na seksie moze tez oznaczac, iz najzwyczajniej […]

07 juin 2013 ~ 1 Commentaire

Bonjour tout le monde !

Bienvenue dans unblog.fr. Ceci est votre premier article. Modifiez-le ou supprimez-le, puis lancez-vous !

Maurerss |
Loanmetrouk |
Lysabatteri |
Unblog.fr | Créer un blog | Annuaire | Signaler un abus | Soupdance7
| Rolex watches
| Wowgoldde1